ssssss d1370

Aleksandrów Kujawski zasłynie z wyjątkowej dbałości o jakość przedwyborczych wieców Bronisława Komorowskiego. Kilka dni temu informowaliśmy, że do celów kampanijnych wykorzystano dzieci bez wiedzy ich rodziców. Teraz okazuje się, że zwoływano mieszkańców za pomocą specjalnego systemu specjalnego systemu SISMS.


Burmistrz Aleksandrowa Kujawskiego, Andrzej Cieśla, wykazał się niemałą determinacją, by spotkanie z Bronisławem Komorowskim przebiegło wzorowo. Najprawdopodobniej z obawy przed słabą frekwencją wysłano do mieszkańców komunikat wykorzystując sms-owy system powiadamiania kryzysowego.

Publiczność dopisała. Dzieci przyprowadzono w czasie lekcji a i dorosła część uczestników zawitała zapewne w godzinach pracy. Burmistrz nie krył zadowolenia.

Dziękuję Mieszkańcom i Gościom naszego miasta za udział w spotkaniu z PrezydentemRP Bronisławem Komorowskim w dniu 10 marca 2015 r. Jak zwykle okazali Państwo wysoki poziom kultury osobistej. Jestem wdzięczny za liczną obecność i serdeczną atmosferę podczas spotkania

— napisał na Facebooku.

Zdaniem posła Andrzeja Romanka z Solidarnej Polski, partia chwyta się wszelkich możliwych sposobów, by nadrobić spadające poparcie dla jej kandydata.

To pokazuje, że ludzie nie chcą przychodzić na spotkania z panem prezydentem Bronisławem Komorowskim. Oceniają negatywnie jego ostatnie niespełna pięć lat prezydentury. Przypomina mi to odległe czasy, kiedy przyjeżdżał pierwszy sekretarz partii i zganiano ludzi po to, żeby tworzyć sztuczny tłum i robić wrażenie, że jest poparcie

— mówi Romanek w rozmowie z Radiem Maryja.

Z dotychczasowych podróży Bronisława Komorowskiego po Polsce wynika, że najlepiej czuje się tylko na ustawianych spotkaniach. Otwartą dyskusję z niezadowolonymi obywatelami kampania wyklucza. 
 
Źródło: wpolityce.pl 
 
Samorządowy Informator SMS to lider w dostarczaniu systemów do bezpośredniej komunikacji i ostrzegania mieszkańców Gmin i Miast w Polsce. System Samorządowy Informator SMS daje władzom samorządowym możliwość:

  • ostrzegania przed zagrożeniami (zarządzanie kryzysowe),
  • przesyłania wiadomości podnoszących jakość życia mieszkańców,
  • podniesienia poziomu bezpieczeństwa mieszkańców,
  • zarządzania komunikacją wewnętrzną